m3pm

Alla inlägg under maj 2010

Av Moa P och Emelie M - 31 maj 2010 20:47

Hejsan Moa här(lät töntigt :P)

Men aja ,idag fick man ju kliva upp runt 05.00 ,för att sedan få skjus hem till pappa runt halv 6 (Trött)

Sen efterskolan så var man ju med Emma lenne,och malin<33

Haha då var dom ju så jävla osocial så jag satt och pratade i telefon typ :P

Tihi sen var vi typ ute mesta dels utav tiden.

Sen var man ju mest inne vid datorn :D

/Moa


Av Moa P och Emelie M - 29 maj 2010 14:49

Hejsan , nu sitter vi i Linneas stora fina lisbett lägenhet och nu ska linnea gästblogga.


tjohopp, nu sitter jag med moa & emelie i min fina lägenhet och typ gör INGET, men ni kan läsa min blogg om 100000 år när den är klar, http://gagners.bloggplatsen.se (y). ikväll ska vi på polar och leka i SKUMMMMMET ;D;D;D w0h0. aja jag är dryg. hejdååÅ


japp precis som linnea sa så ska vi på polar där de är fett tråkigt att LEKA i skummet som linnea cooligen älskar .PUSS 

//E&M&COOLINGEN L

Av Moa P och Emelie M - 25 maj 2010 20:20

Hejjhopp, imorse så vaknade ja runt 6,46 kanske å då var de till att skynda sig, sen togh ja bussen till skolan.

lite senare på dagen så fick vi reda på att musiken och hälsokulturen var inställd så vi ( jag och moa)tog första bästa bussen till birsta,  där vi provade avslutnings klänningar, sen köpte ja lite saker, de blev jacka (299kr) och ett på lackthights(149kr) och  hår spray och toblerone och pinsett ochandsiktsmask... som mamma köpte men men, sen gick vi å åt på donken, sen tog vi bussen hem, då frågade busshaffören(skit stavning) om ja å moa var systar elr kompisar och vi svarade kompisar då sa han okje men ni är lika varandra jaa ni är faktiskt jätte lika varandra och vi bara okejj:P han bara är ni stjärnsyster då vi bara nejj? hsan bara de är när man är född på samma dag för ni är så lika varandra och vi bara okejj, sen steg vi av bussen å ja gick hem, och sen blev de gå ut med linn å lewi då vi träffade hanna å emma så var lite med dom:) och nu sitter jag här.Puss /E


Av Moa P och Emelie M - 25 maj 2010 20:13

Hejsan göllungar  

Idag var man ju på skolan ,och fick sluta typ två timmar tidigare eftersom musiken och hälsokulturen var inställd :D lyx.

Sen tog jag och Emelie bussen in till birsta där vi var i kanske 4 timmar ca.

Vi provade klänningar till avslutningen :D.

Sen åkte vi bussen hem ,då började busschaffören fråga oss om jag och emelie var systrar och sånt :P

är vi värkligen så lika varanndra ?:D

Puss

//M

Av Moa P och Emelie M - 24 maj 2010 16:56

  Hejsan :D

Dagen började ju med att kliva upp 06:45 och så fixade man sig osv ,sen hade man ju turen att pappa skulle åka åt samma håll som mig så då fick man ju skjuts till skolan . Lyx liksom :D  

Sen så slutade vi runt 2 eftersom Svenskar var inställd.

Sen tog man ju bussen hem  och nu sitter jag här hemma och har tråkigt som satan!!!!!!

Puss.

//M

Av Moa P och Emelie M - 21 maj 2010 15:46

Hejsan=)

Idag var man ju på skolan och hade gympa vilkeet inte var så roligt eftersom vi spelade fotboll. sen finns det itne så mkt mer att säga om dagen förutom att jag fick gå hem ifrån skolan pga att jag hade feber   

Så nu har jag socit sen jag kom hem vilket var runt 1

Puss.

//M

 

 

 

Ps vi ska sluta skriva deppiga inlägg på bloggen ,om saker som ska helst hållas utanför bloggen hehe

:/

Av Moa P och Emelie M - 21 maj 2010 15:22

   asså trodde att du var en äkta vän som ja kunde lita på men nu vet ja att ja inte kan det,asså trodde att allt skulle vara som vanligt ändå men de är de inte du svek mig du berättar allt för *han* å de stör mig du berättar min hemligheter du är fan dum du ja låvar dig ska inte mer berätta något för dig och fattar att de är så omoget trodde inte det om dig:S.puss/ E

Presentation


Hejsan !:D
Vi är två tjejor som skriver om vårat liv ,fritid ,intressen osv:D
Vi älskar såklart våra underbara läsare /Emelie och moa

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards